1. A szerződés tárgyának tulajdonságai
			
				
					Az alábbiakban a BIT-FORCE Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató v. BIT-FORCE) weboldalához kapcsolódó általános információt, tájékoztatást és jogi iránymutatást talál. A ZÁRTALON / SZÉFGURU / IZONE weboldalak használatára, megrendelések leadására és a létrejövő adásvételi szerződésre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) a következő hivatkozáson éri el: Általános Szerződési Feltételek
				
					A termékek jellemzőit az adott termék információs oldaláról ismerheti meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért Szolgáltató nem vállal felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett nettó és bruttó ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
				
					A regisztrálással, leadott rendeléssel Ügyfél a jelen Üzletszabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
			 
			
				2. Adatkezelés
			
				A Szolgáltató az Ügyfelek adatait az 
Adatvédelmi nyilatkozat szerint kezeli.
				3. Az elektronikus szerződéskötés lépései
			
				
					- 
						Érvényes regisztráció a honlapon.
- 
						A termék, szolgáltatás megrendelése.
- 
						A Szolgáltató a megrendelés megérkezését egyéb megállapodás hiányában elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a Szolgáltató, ill. a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.
- 
						Ügyfél a megrendelésben kiválasztott és a visszaigazoláson szereplő fizetési és átvételi módnak megfelelően az ellenértéket kifizeti és a megrendelt terméket/szolgáltatást átveszi.
- 
						A megrendelés és visszaigazolás nyelve az Ügyfél választásától függően: magyar, angol, vagy német.
- 
						A megrendelés nem minősül szerződésnek. A bizonylat ellenében átadással létrejövő szerződés írásbeli szerződésnek minősül, azt a Szolgáltató iktatja és az a későbbiekben hozzáférhető.
 
			
				4. Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei
			
				
					Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
					
					- a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető;
					- a regisztrációs adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb.) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a bejelentkezés után a jobb felső sarokban kijelzett névre, majd a regisztrációs adatok pontra kattintva;
					- az Ügyfél a regisztrációjának törlését Szolgáltató Ügyfélszolgálatán keresztül kérheti.
				
					Ügyfél a tévesen leadott rendelést haladéktalanul írásban jelezni köteles Szolgáltató Ügyfélszolgálatán a rendeles@szefguru.hu e-mail címen. Szolgáltató a megrendelt termékeket rövid határdővel is kézbesítheti. Ilyen esetben a tévedés kijavítására már nincs lehetőség.
				
					
						5. Átvételi módok
					
						A megrendelt termékek átvétele az Ügyfél választása szerint a következő módokon lehetséges:
					
						- Telephelyi átvétel
						- Kiszállítás
				 
			 
			
				6. Szállítási díjak
			
				Az aktuális szállítási díjakról szóló tájékoztatást itt talál: 
Házhoz szállítás
				7. Fizetési módok
			
				A vételár kiegyenlítése a következő módokon lehetséges:
			
				Telephelyi átvétel
				- készpénz
				- bankkártya
				- jelzett előre utalás
			
				Kiszállítás
				- készpénz (utánvét)
				- előre fizetés bankkártyával (nem a helyszínen)
				- jelzett előre utalás
			
				Cégek esetében bruttó 120 eFt rendelési érték felett 8 naptári napos átutalás kérhető. Ennek elbírálását Szolgáltató saját hatáskörben gyakorolja.
				Egyéb halasztott fizetési lehetőséget Szolgáltató visszatérő Ügyfeleinek - külön megállapodás esetén - biztosít.
			
				Vásárlási utalványt Szolgáltató nem fogad el.
			
				8. Garanciális ügyintézés
			
				
					Szolgáltató az általa forgalmazott termékekre az itt és az ÁSZF-ben leírt feltételek mellett általánosan 12 hónap garanciát vállal. Szolgáltató ettől bizonyos esetekben eltérhet, de ezt minden esetben külön feltünteti.
				
					 
				
					Szükséges dokumentumok
				
					- 
						Ügyfél a garanciális igényét a vásárolt termékhez kiállított eredeti számla, illetve a mellékelt garanciajegy bemutatásával érvényesítehti.
- 
						Elveszett garanciajegyet Szolgáltatónak nem áll módjában pótolni.
- 
						A garanciajegyen történő bármilyen utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a garanciajegy érvénytelenségét vonja maga után.
					 
				
					A garanciális felelősséget kizáró feltételek
				
					- 
						Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- 
						Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- 
						A Szolgáltató szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- 
						Természetes elhasználódás.
					 
				
					Garanciális és javítási határidő
				
					- 
						A garancia időtartama a termék átadása napjával kezdődik.
- 
						A termék javítása esetén a garancia időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivéve, ha a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vagy egyéb garanciális felelősséget kizáró feltétel (ld. fent) okozta.
- 
						A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a garancia időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik.
- 
						Ügyfél az észlelt hibát Szolgáltató felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk az Ügyfelet terhelik.
					 
				
					Javítás
				
					- 
						A javításhoz Szolgáltató csak új alkatrészt használ fel.
- 
						A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
- 
						Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hibát pl. helytelen kezelés okozta, úgy Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a mindenkori javítási óradíjat számítsa fel.
- 
						Javításhoz az Ügyfélnek alapesetben a komplett terméket kell Szolgáltató szervizébe eljuttatni (minden eredeti tartozékkal). A Szolgáltatóval történő előzetes, írásos egyeztetés alapján ettől el lehet térni.
					 
				
					A javítás helye
				
					- 
						A garanciális (és szavatossági) igény Szolgáltató szervizében érvényesíthető nyitvatartási időben, Hétfő-Péntek: 10-15-ig.
- 
						A termék oda- visszaszállításáról Ügyfélnek kell gondoskodnia, kivéve ha a termék 10 kg-nál súlyosabb vagy kézi csomagként nem szállítható.
					 
				
					Garanciához és szavatossághoz kapcsolódó jogok
				
					- 
						Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembehelyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ügyfél kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét,
- 
						a termék díjmentes javítását,
- 
						ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat és a vételárat visszakérheti.